måndag 24 januari 2011

Mig och Lena emellan

Sms-konversation mellan mig och Lena:

A: Hej! Hur jobbar du idag? Kram
L: Hej :) jobbar dag, slutar 4. Ska vi träna? Kram
A: Ja, det skulle jag jättegärna vilja. Jag slutar ju dock inte förrän 17. Vill du vänta in mig?
L: Ok ja jag kan vänta :) ska vi crossa? Vilken tid blir det ungefär? El är power?
A: Det är power kl 19. Vi kan gå på det om du vill. Jag borde vara klar till kvart i 6-6.
L: Men vi kan väl höras lite senare då.. Kanske kan crossa en halv timma innan. El vi får se vad vi orkar :) Kram
A: Precis. Jag längtar efter dig.
L: Och jag längtar efter dej :)
A: Det känns som det var aslängesen vi sågs.
L: Ja det var det verkligen! Men ikväll så :)
A: Ja, då jävlar ska vi hångla.
L: Hehe kommer skrattande in på kontoret så arbetskamraterna tom kommenterade :)
A: Härligt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar