torsdag 20 januari 2011

Torsdag

Det vart inget onsdagsmys igår eftersom Lena skulle bort på kvällen. Det var tråkigt. Men istället fick jag lite egentid och det var inte helt fel det heller. Inte lika roligt, men ändå skönt.

Innan min egentid möttes hela truppen, förutom sjuka Jonna, upp på Ströget. Vi pratade igenom lördagens bravader och jag åt årets första semla. Jag höll på att banga träningen. På grund av två saker. För det första hade jag så ont i ryggen så jag trodde jag skulle dö av syrebrist, eftersom jag inte kunde ta hela andetag. För det andra för att det är äckligt mycket folk på gymmet nu efter jul och nyår, och runt klockan 18 är det som värst. Men jag pallade mig dit i alla fall och hade återigen en härlig puls på 199.

Idag har jag kört dubbelpass. Precis som förr i tiden. Förmodligen och förhoppningsvis kommer det resultera i en go träningsvärk imorgon.

Nu har jag sjunkit djupt ner i soffan. Jag har packat väskan och varit hemma i Jula och snott Karins bil. Jag lovade henne att kolla till den. Och hur ska jag kunna göra det om jag inte har den i min ägo? Ha! Jorå. Är man i Malaysia så är man. Då får lillasyster härja bäst hon kan och vill. Jag ska vårda den ömt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar