måndag 31 januari 2011

Dagen efter dagen efter

Om jag var pigger tös igår på dagen, kan jag säga att tröttheten fullkomligt hoppade på mig runt klockan nio igår kväll. Jag kommer knappt ihåg att jag gick och la mig. Jag kommer inte ihåg när Daniel kom och la sig. Och det gjorde han typ 10 minuter efter mig. Jag vaknade inte av hans alarm imorse eller av att han gick upp. Då måste jag påminna om att jag är den mest lättväckta personen i världen.

Idag har jag varit så trött så jag har bara kunnat skratta åt det. Annars brukar jag vilja gråta av trötthet, vilja hälla kaffe i ögonen eller eventuellt injicera det intravenöst. Men idag var det bortom det. Jag bara garvade.

Men det hindrade inte mig från att gå och träna en och en halvtimme, och där och då prata öronen av Lena. Och skratta lite mer.

Nu har jag betalt räkningar och ska verkligen gå och lägga mig.

Om jag är bitter över att inte få åka till Egypten? Jag bara garvar åt det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar