fredag 31 december 2010

Nyår

Jag är en av de där personerna som tycker att nyår inte är något speciellt, inget att fira. Så jag låter dem vara lediga som tycker att det är något att fira. Det innebär att jag jobbar. Kväll idag och dag imorgon. Jag tycker det känns toppen. Jag ska sova in det nya året. För jag kunde inte bry mig mindre.

Det känns även toppen att herr D jobbar en dag som denna. Eller snarare en natt som denna. Vi går på samma linje. Det känns bra i min själ.

Vi firade istället nyår igår. Utan att det var tänkt så. Men jag vill ändå tro att han fixade och styrde upp det hela när han var ute med hunden. För det vore så himla ball. Vi säger att det var så. Det har fått mig att gå och le hela dagen. Den sista dagen det här året.

Gott nytt år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar