onsdag 22 december 2010

Dan före dan före dopparedan..

.. är idag det. Efter att ha googlat så fick jag veta det.

Det är också den första lediga dagen för mig. Jag tog mig en sovmorgon och vaknade klockan 8. Mmhm. Helt okej för att vara mig. Sen åt jag frulle och gjorde mig i ordning. Jag visste att Ananthi skulle ner på stan till klockan 10, så jag ringde till henne och gjorde henne sällskap. Galet det kan bli. Att vi båda var lediga samtidigt och kunde träffas utan att planera in det tre veckor i förväg.

Klockan 11 gick jag och gjorde mina naglar för att en timme senare återförenas med henne. Vi gick och lunchade och kikade lite mer i affärer. Jag lyckades väl köpa 3 julklappar till, fast jag egentligen var klar.

Sen gick jag hem och Karl kom och drack kaffe. Som jag längtat! Det blev en snabbis dock, eftersom jag hade en fikadate med mamma och Richard, inbokad. Innan jag och Karl skiljdes bestämde vi att vi ska ses en gång till innan han åker igen. På så sätt blev det inget jobbigt avsked. Och om det nu skulle bli så att det inte hinns med, så har jag i vilket fall som helst sluppit säga hej då.

Nu ska jag landa och andas lite innan jag åker till Lena på onsdagsmys.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar