onsdag 15 december 2010

3 dagar kvar

Om förra veckan kändes lång känns denna desto kortare. Idag är det redan onsdag. Och det är bara tre arbetsdagar kvar innan det är jullov. Helt galet. En termin har snart gått sedan jag låg här på vardagsrumsgolvet och hade beslutsångest.

Det är också tre dagar kvar tills jag ska träffa Andréa. Usch. Jag har försummat mina vänner det sista. Jag har så dåligt samvete att jag får ont i magen när jag tänker på det. Det är snart två månader sedan jag träffade henne. Då kunde Anton gå typ tio steg innan han satte sig på baken. När jag pratade med Andréa förut sa hon att han nästan springer nu. Fy. Vad jag missar mycket. Men på söndag. Då. Då ska jag krama ihjäl henne. Och pussa ihjäl honom. Ja. Tre dagar kvar.

Nu sitter jag och väntar på att Lena ska ringa och säga att hon är på väg. Vi ska såklart ha onsdagsmys. För det är onsdag. Och vi säger oh ah! Vi ska gå till gymmet och träna lite granna. 65 minuters effektiv spinnigtid igår har lämnat spår i mina ben idag. Men men..

Jag funderar på om jag ska beta av två julklappar på vägen dit. Får se vad tösabeten säger om det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar