lördag 18 december 2010

Julbord

Igår kväll åt jag, tillsammans med större delen av personalen på jobbet, julbord på Närebo. Det var en mycket trevlig kväll men många skratt och okej mat. Det var inte den godaste julmat jag ätit i min dag, men det gjorde inte så mycket.

Vi fick varsin julklapp. Det tog ett tag innan vi listade ut var det var. Ja, jag tror inte att vi är säkra ännu. Men vi tror att det är en gigantisk plånbok. Jag, som satt mitt emot rektorn lät honom vet att jag inte fått några pengar i min gigantiska plånbok. Det tyckte han var märkligt.

Vi satt och kom på diverse användningsområden för vår julklapp. Inte jag och rektorn, utan jag, Ingela, Matthias, Magnus och Johanna. Vantar, plockhandske, pingisracket och airhockeygrej.

Johanna och Matthias testade det sistnämnda:



Nu ska jag åka till Skövde och handla julklappar med mammut. Roligt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar