torsdag 5 augusti 2010

Turkiet

Jag och mamma är i Turkiet. Det är varmt och skönt. Idag har det varit mulet men ändå 30 grader. Vi har legat på stranden hela dagen. Jag ogillar att det varit mulet, men när jag kom hem och synade min kropp hade jag fått ränder. Vad tycker jag om ränder? Jag hatar dem. Imorgon måste jag bli mer noga. Även fast det är mulet.
Jag och mamma har varit här i Side förut. Men vi bor på ett annat hotell den här gången. Hotellet som ligger längst ute på udden, där borta.

Man kan ligga närmre hotellet, men vi vill ligga på den stranden som vi var på för två år sedan. Den är toppen.

Jag har badat mest hela dagen. Vi har en termometer med oss som visade att det var 30 grader i havet. Det är som att bada i kiss. Väldigt salt och underbart kiss.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar