torsdag 26 augusti 2010

Sovmorgon

Jag har tagit en liten sovmorgon idag. Mitt schema är inte riktigt klart än, och idag fanns det utrymme för att sova lite längre. Så jag passade på. Egentligen borde jag vara hemma. Eller på sjukhuset. Men jag måste jobba nu när det är första veckan med eleverna.

Jag orkade inte duscha igår. Fast jag vet att jag inte tycker om att göra det på morgonen. Det är kallt och uschligt. Men jag fick lov att göra det ändå här nu på morgonkvisten. "Keep your head high, but your foot higher" tänker jag, så att det inte kommer så mycket vatten på och/eller i påsen.
Jag fick även gå och köpa en ny mascara igår. Jag har nu en till vänster öga och en till höger. Så jag inte ska smitta det friska ögat. Det är mycket ordningar nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar