fredag 27 augusti 2010

Fredag

Då är den första riktiga arbetsveckan, den med elever, slut. Jag känner att jag verkligen inte har presterat mitt bästa. Jag känner mig trött och matt hela tiden. Det är kanske inte så konstigt med tanke på alla mina men. Men det är ändå tråkigt när jag känner att jag inte är på topp och att jag inte ger mitt allt. Nästa vecka är en ny vecka, och jag har sagt till mina arbetskamrater idag att de på måndag kommer få träffa den riktiga Anna.
Jaha, hur är hon då? har de frågat. Ja, hon är lite gladare, lite piggare och lite mer fart i. De förstod inte hur det skulle kunna gå till. Så jag antar att jag kunnat dölja ganska bra hur jag känt mig.

Nu har jag en hel helg på mig att vila och krya. Men nu ska jag först ner på stan och möta upp mamma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar