torsdag 12 augusti 2010

Fullt upp

Idag har jag färgat håret och klippt luggen för att kunna se någorlunda anständig ut på anställningsintervjun imorgon. Jag har skrivit ut mitt CV och plockat i ordning på alla mina papper. Och tittat på vägbeskrivningen. Men jag känner mig ändå oförberedd. Jag känner att jag inte riktigt landat än. Jag vet ju knappt vilken dag det är idag. Men det ska nog reda upp sig.

Jag har också hunnit med att träffa Lena och Jonna för en kaffe på Ströget. Det var roligt att ta igen förlorad tid. Dessutom är det två veckor sedan jag träffade Jonna, eftersom hon också varit i Turkiet. Vi avlöste varandra, då hon kom hem samma dag som jag åkte. När jag och mamma satt och väntade på att få boarda var hon på en annan del av Landvetter och väntade på sitt bagage. Vi pratade i telefon då och tyckte det var lite lustigt. Det kändes lite konstigt.

Från att inte ha behövt tänka på något världsligt under en hel vecka har jag helt plötsligt mycket omkring mig. På sätt och vis är det skönt. Jag tycker om att ha saker att göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar