måndag 30 augusti 2010

Neggofant

Jag har tröttnat på att snora och hosta. Jag har tröttnat på att ha ont i foten, halta omkring och missbruka hissen. Jag har tröttnat på att vara konstant trött, matt och depp. Jag har i en hel vecka varit en neggofant. Jag gillar det inte. Det är inte jag. Skitsnor. Skitfot. Nu får det ta mig satan vara nog.

Det känns ju som min kropp inte riktigt vet vad den ska börja reparera. Så för att få slut på dess velande, för att få ett slut på alltihop, tänkte jag chockera den med c-vitamin.

Jag vitaminboostar mig själv. Jag dricker färskpressad apelsinjuice och äter apelsin. Och tittar på "Brottet". Men nu måste jag göra något vettigt för att få titta på ett avsnitt till.

Så nu - dusch med inplastad missfosterskitfot
Sen - ett avsnitt av "Brottet"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar