måndag 2 augusti 2010

Startkit

I torsdags när jag skulle sova låg jag och funderade på vad jag skulle ge till Karl i avskedspresent. Det var inte så svårt att komma på. Så i fredags och under helgen har jag fixidonat lite med den. Och idag när jag var där och drack kaffe överlämnade jag min present. Lite tidigt kanske, han flyttar ju inte riktigt än. Men jag vart otålig och dessutom ville jag inte att han skulle hinna köpa detta själv.

Min present bestod av ett startkit innehållande ett pennfodral med blyertspenna, sudd, bläckpenna, överstrykningspennor, linjal och små post-it-lappar. Och ett block så klart.

Själva fixidonandet bestod väl i att jag gjorde kortet själv. Målade det alltså. Med mycket kärlek och omtanke, vill jag poängtera. Observera även att överstryknings- pennorna matchar posi-it-lapparna. Japp, så mycket tankeverksamhet har jag lagt ner.

Härmed anser jag att mitt stöd för Karls studier är mer än klargjort.

Kick ass och stånga dig blodig, Karl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar