tisdag 14 september 2010

Tvättisdagen

Idag är det tisdag. Och jag har tvättid. Det blir helt fel i min hjärna, eftersom jag alltid brukar tvätta på söndagar. Renbädda i sängen såhär på en vardag, mitt i veckan. Det är vardagslyx när den är som mest avancerad skulle jag vilja påstå.

För andra dagen i rad fick jag något roligt i brevlådan. Det var dock inte till min syster, utan till mig. Och det var en räkning. Jag hade aldrig trott att en räkning kunde få mig att le. Särskilt inte en bensinräkning. Men den var på futtiga 6?? (sexhundranågot) kronor. I våras var de på ganska exakt 2000 spänn mer. Wehej! Samåkning är bra skit.

Nu ska jag döda min flåsa/blåsa i munnen genom att lägga en snus på den. Det kommer inte att bli skönt. Men å andra sidan är det inte så skönt att ha en flåsa/blåsa heller. Så skit samma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar