tisdag 28 september 2010

Jääättelång

Igår var det en jäääättelång dag. Och jag var jäääättetrött när jag kom innanför dörren först kl 19.10. Jag var så trött på a-lagsmötet på jobbet att jag dunkade huvudet i bordet bara för att vakna till lite. De tittade lite konstigt på mig och undrade vad jag höll på med. "Trötters tös" sa jag, och de nickade.

Annars var det en väldigt bra dag på jobbet. Jag fick jättemycket gjort och redde ut förra veckans praktgräl. Ett praktgräl som legat i mitt bakhuvud hela helgen. Men nu är det löst, och det känns bra.

Direkt efter jobbet åkte jag till Linda och gjorde naglarna. Jag köpte olja som jag glömde där och blev trött på mig själv. Jag får gå dit och hämta den idag. Jag borde ha handlat igår också, men det är ju så tråkigt. Jag måste måste måste göra det idag. Jag har inget i mitt kylskåp och nu har jag ätit den sista yoghurten och tagit mjölk, som gick ut för fem dagar sen, i kaffet. Skärpa sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar