tisdag 28 september 2010

110

Jag är så astrött. Jag skulle vilja dra täcket över huvudet och vakna upp i ett landet Ingenstans, där solen skiner och jag är pigg. Men bryr jag mig om att jag är trött? Nej, det gör jag inte. Jag kör i 110, både i bilen och i livet. Jag har mycket att göra och kör på tills det tar stopp. Jag har mycket att göra och jag gillar det!

Efter jobbet stannade jag till och hämtade ut ett paket åt mamma, precis som jag lovat. Sen åkte jag, jättekissenödig, och handlade. Jag var ju liksom tvungen. Så nu har jag handlat åt mig själv, men även till onsdagsmyset imorgon. Hem, bytte om, mötte upp Lena, gick och hämtade min kvarglömda olja och sen till gymmet och tränade. Efter en välbehövlig dusch ställde jag mig och gjorde det som skulle tagit längst tid att göra inför morgondagens middag, så vi slipper stressa jag och Lena.
Jag passade även på att göra en matlåda till imorgon, samtidigt som jag ringde och pratade med mamma. Vi har ju inte pratat sen i söndags så jag tyckte det var på tiden.

Nu sitter jag i soffan och tittar på Idol och förbereder morgondagens lektioner. Och försöker varva ner. 110 var ordet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar