torsdag 30 september 2010

Glad

Jag är så glad idag. Jag kände ju redan imorse att det här skulle bli en bra dag. Det satt i från igår. Och bättre blev det innan jag ens kommit fram till jobbet. Allt tack vare att jag kom på att jag var tvungen att tanka på vägen, och därmed blev lite sen så Richard tutade i tomme.

Jag brukar vara glad i vanliga fall, men idag är det helt omöjligt för mig att sluta le. Inte ens suriga elever har kunnat dra med mig ner i skiten. En av dem sa "låt inte så jävla glad", men jag lyckades smitta henne så hon i slutet av lektionen var lika sprallig som jag.


Eftermiddagens uppdrag är att gå ner på stan och köpa ett par vantar. Jag håller på att frysa händerna av mig på morgonen. Dessutom får jag inte höra av mig till Daniel innan jag köpt ett par. Så han slipper höra detta tjat. Det är inte han som har bestämt det. Det är det jag som har gjort.

Sen ska jag dricka kaffe med Ananthi. Och gå till Vero Modas klubbkväll med Lena Spena.

Och så ska jag fortsätta vara glad. Så. Jävla. Glad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar