söndag 26 september 2010

Tjejkväll

Igår kväll var jag bjuden på tjejkväll hos Ananthi. Det var tjejerna som jobbar på gymmet plus en kusin och jag och Camilla. Jag hade tänkt att cykla dit, men det regnade som satan. Så snälla Camilla kom och hämtade upp mig så jag slapp att bli blöt.

Hos Ananthi bjöds det på bål och tacopaj. Jag och Camilla hamnade i köket när vi ätit och blev sittandes där hela kvällen. Totalt osociala. Men vi hade inte träffats på flera månader så vi så mycket att pratat om. Ananthi, som den bra värdinna hon var, rörde sig mellan vardagsrummet och köket.

Vi hade planer på att gå till Björnes, men efter att ha träffat folk på torget ändrade vi oss och gick till Statt istället. Där var det mycket folk men inte jätteroligt. Precis som alltid. Så jag gick hem halv 2. Jag var hungrig och hade ont i foten.

Idag sov jag till halv 12. Det är någon form av rekord ju. Jag var visserligen uppe halv 9 och åt frukost. Men sen gick jag och la mig igen. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen jobba lite. Och söndag betyder tvättid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar