fredag 24 september 2010

Invigning

Jag har haft en så himla bra dag. Jag och Ingela, den första och fantastiska Svenska som andra språks läraren (jag är den andra), har haft så himla roligt. Jag skrattar fortfarande åt när vi trodde att vi haft sönder den stora lamineringsmaskinen. Vi stod där och pratade och märkte inte att pappret inte kom ut på andra sidan, som det ska. Vi blev så varma så vi slet av oss kläderna istället för att försöka lösa problemet. Gudars, vad vi skrattade. Men vi tryckte på back, och då kom det ut. Som tur var.

Idag har jag även haft skor på mig! Det gick alla tiders ända tills en kärring på Centrumhuset sparkade mig rakt på såret. Inte nog med det. Skorna blev smutsiga av hennes spark.

Så nu är de invigda. Mina Converse-skor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar