torsdag 2 september 2010

Bra humör

Jag vet inte om det beror på att jag mår bättre eller att solen skiner som en tok, men jag har varit på så himla bra humör. Det är så himla gött att vara på bra humör. Vad lätt allting går. Jag kunde till och med snacka skit om en person med Johanna, och få det att låta glatt.

Nu har jag varit på stan en sväng och uträttat lite ärenden. Jag har hämtat ut mina skor som jag lämnade in hos skomakaren igår. Bara utifall att. Man vet ju aldrig. Jag har även köpt en present till Davids Elin som har fyllt år och som har kalas på lördag. Jag tittade även in på bokhandeln och gjorde två roliga inköp.
Det ena är en boken som avslöjar vem som mördade Bertil Albertsson i Håkan Nessers "Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjö". Den kom ut för två år sen, men det har gått mig helt förbi.
Det andra visar jag imorgon. Det gör sig bättre på plats skulle jag tro.

Nu ska jag gå och handla. Blä. Det är så tråkigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar