lördag 22 oktober 2011

Tråkig lördag

Fy vilken tråkig dag det har varit. Jag har suttit och skrivit på min examinationsuppgift hela dagen. Jag gick och tränade i morse och när jag duschat och ätit frulle satte jag mig och började skriva. Och där satt jag sen. Skrev och skrev.

Det är allt jag har gjort idag. Med pauser för att gå till tvättstugan, fika med Daniel när han åt frulle klockan 14.30 och laga mat.

Så sjukt trögt som det gått att göra den här uppgiften har jag aldrig varit med om maken tidigare. Daniel sa att han aldrig hört så mycket suck, pust och stön som jag tydligen gett ifrån mig i köket.

Men nu är den äntligen klar. Äntligen! Och allt jag kan tänka på är att jag har prov att rätta också. Det blir morgondagens syssla.

Jag längtar ut. Jag vill ha luft.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar