lördag 1 oktober 2011

Oktober

Konstigt att det är oktober alltjämt redan. Det kan man inte tro om man tittar på termometern. Vi passade på att utnyttja detta fantastiska väder genom att grilla igår kväll. Det satt som ett smäck.

Efter nio timmars utmärkt sömn tillbringade jag förmiddagen med att läsa. Men efter några timmar fick Daniel nog av mitt osociala beteende, så vi åkte hem till hans mormor och fikade.

När vi kom hem igen satte vi oss på trappan ute i solen och pratade lite om framtiden. Jag passade på att njuta av att bli varmt av solen. Men lika mycket passade jag på att bara få sitta med Daniel och bli varm i själen.

Nu håller vi på att göra oss fina för att åka på kalas hos syster Yster. Hennes Matthias fyller år så vi ska fira honom ikväll.

Och just det. Idag snusade jag lössnus för första gången i mitt liv. Första och sista gången kan jag säga. Men Daniel fick sig ett gott skratt. Eller tre.

Nej. Töret nästa.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar