lördag 15 oktober 2011

Höstdag

Jag somnade i soffan framför Idol igår och kommer inte ens ihåg att jag gått och lagt mig i sängen. Klockan ringde 9.05 imorse och då var det bara att hoppa upp, äta frukost och gå ut till alla grannar och dra mitt strå till bostadsrättsföreningens städdag.

När det var klart bestämde Daniel och jag oss för att bege oss ut på en liten lördagstur. Vi styrde kosan mot Lidköping. Jag fick ett akut sug i min Rörstrands-tarm.


Jag älskar att gå på Rörstrands och titta på allt fint porslin, alla ljuslyktor och fina skålar. Daniel började vårt besök med att nästan riva ner ett helt bord, och efter det gick han så långt ifrån alla bord som det bara gick.

När vi kände oss klara och jag handlat en skål och två assietter åkte vi upp på Kinnekulle för att njuta av den fina höstdagen.




Nu har vi intagit soffläge och mitt mål är att vara vaken längre än jag var igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar