fredag 14 oktober 2011

Fredagsmys

Jag har sjunkit djupt ner i soffan nu. Vi har fredagsmys, Daniel och jag. Vi har ätit enchiladas. Jonna guidade mig i telefonen när jag var på Oxen och handlade. Det är tack vare henne vi sitter här mätta och belåtna.

Idag var första fredagen jag kom iväg någorlunda nära min ramtids slut. Jag drog direkt till gymmet, hem och duschade, städade och sen iväg till frisören. Mitt hår var i stort behov av en riktig genomkörare. Slitet hade det hunnit bli. Men nu kan jag dra händerna genom det utan att köra fast vid topparna. Nu slipper jag också platta ihop de klyva små stackarna.

Efter en snabb runda på stan, där strumpbyxor var det enda som kom med hem, åkte jag och handlade mat. Sen kom Daniel och efter lite gnöl från oss båda, pga trötthet och hunger, sitter vi nu i soffan och är ganska tillfreds. Nu är det ju helg.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar