tisdag 25 oktober 2011

Bra tisdag

Om jag inte visste bättre skulle jag tro att jag är bipolär. Eller manodepressiv. Eller är det kanske samma sak? Aja.. Om man jämför mig och mitt humör igår med desamma idag har det varit en skillnad som liknas vid natt och dag.

Jag sov otroligt gott inatt och jag tror att det var det som gjorde susen. Dagen har bara flutit på som ett rinnande vatten.

När jag kom hem mötte jag upp Ananthi på stan och vi uträttade några ärenden i diverse affärer innan vi gick till Mumma och fikade. Mycket trevligt och roligt.

Kvällen har jag tillbringat med att plocka i ordning här hemma, vattna blommorna, betalt räkningar, beställt tågbiljetter och lite sådant fixidon. Och så har jag jobbat lite såklart.

Nu ska jag sova. Fy fukk, så trött man kan vara hela tiden.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar