måndag 1 november 2010

Lov

Idag är det 1 år sedan jag officiellt flyttade in i min lägenhet. Det firar jag genom att ta lov. Nu ska jag fylla på mitt tålamodsförråd så jag står mig fram till jul. Jag ska träna och försöka hinna med sånt som man prioriterar bort när jobbet går före.

Efter jobbet idag åkte jag och Johanna till Skövde för shoeshopping. Det var Johanna som köpte skor. Jag tittade bara. Klämde lite. Men inte mer än så. Vi fikade och tittade på julgrejer. Mysigt.

När jag kom hem pälsade jag på mig lite mer kläder och begav mig ut på en lååång promenad med Richy pitch. Frisk luft och bra bollplank var precis vad jag behövde.

Jag hittade den här bilden från helgen:

Det var väl ändå inte så konstigt att han fick en smäll? Seriöst. Han fick skylla sig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar