tisdag 9 november 2010

Snöstorm

Fy fukk, vilket väder det har varit idag. Snö i massor och blåst. Jag gillar ju egentligen snö. Men jag går och fryser hela tiden, så därför ogillar jag det just för tillfället. Jag känner mig lite okry. Jag sov med dubbla täcken hela natten, och idag har jag gått med dubbla tröjor på jobbet. Jag har ont i halsen och huvudet. Hoppas att det stannar vid detta. Jag var ju förkyld alldeles nyss.

Annars håller jag på och försöker ta mig upp ur dalen. Det var hemskt vad svårt det var den här gången. Mina besök i dalen brukar bara vara en dag eller två. Inte en hel vecka. Jag har givetvis analyserat vad detta kan komma sig, och kommit fram till att det beror på att jag känner för två. Nej, jag är inte gravid. Jag känner för min fina fantastiska vän också. Hade jag bara haft mig själv att tänka på hade jag förmodligen jobbat mig upp vid det här laget.

Nu ska jag bädda ner mig under dubbla täcken och sova. Jag är trötters tös. Och kylans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar