torsdag 18 november 2010

Packa

Nu har jag lyckats slita mig från tv-spelandet. Jag har inte tid. Skit också. Det var så roligt! Jag var så inne i mitt pingisspelande att Svenne skrattade åt mig.
- Men Anna! Du hamrar ju bara!
Vi fick flytta undan möbler för att vi skulle kunna ta ut svängarna ordentligt. Vi borde dock tagit ner taklampan också. I all min iver slog jag till den så det sjöng.

Imorgon ska jag inte åka hem efter jobbet, utan bränna direkt till Skara. 9A, mina barn, ska ha en konsert för att samla in pengar till sin klassresa. Eftersom det är svårt att finna någon tid att åka och hälsa på dem dagtid är detta ett utmärkt tillfälle att få träffa dem igen. Något jag ser fram emot. Mycket.

Eftersom jag inte kommer att tillbringa min afton hemma måste jag packa väskan inför min helg i Stockholm idag. Alltså nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar