tisdag 23 november 2010

Trög

Jag höll på att sprutlackera spegeln med tandkräm nu på morgonen när jag kom att tänka på en del av mitt och Daniels samtal som vi hade igår kväll. Jag beklagade mig över hur trött jag varit under dagen.
- Men kan du inte sova i bilen?
undrade han, varpå jag blev helt tyst då jag försökte reda ut för mig själv varför han tyckte att jag skulle gå ut och lägga mig i bilen.
Jag var tyst länge.

- Anna?
- Varför... Jaha!
- Vadå?
- Nu fattar jag.
- Men vad trodde du? Jaha. Men trodde du att jag..

Sen skrattade han åt mig. Och jag med. Han menade ju givetvis att jag kanske kunde sova i bilen på vägen till och från jobbet, när jag ändå inte körde. Min hjärna. Jag säger bara, min hjärna.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar