söndag 31 oktober 2010

Helgen

Nu är den här helgen snart slut. Vad mycket jag har gjort. Det känns toppen. Det däringa badrumsskåpet sitter som ett smäck. Tack snälla Plutten för hjälpen. Och tack snälla mamma för inflyttningspresenten.

När jag och Lena tränat igår mötte vi truppen på Ströget. Jag har inte träffat Sara eller Evelina sen kräftskivan. Det var på tok för längesen. Det var roligt att träffa dem och att bli uppdaterad och uppdatera. Shit, vad mycket som hänt på dessa veckor.

Idag har jag och Ananthi varit på Lundis och druckit kaffe. Vilket fint och varmt väder det har varit idag. Det var nästan så jag vart lite varm. Ananthi följde med mig och handlade. Jag tycker ju att det är så tråkigt, men med sällskap blir det uthärdligt.

Som sagt, mycket har jag hunnit med. Imorgon börjar lovet för eleverna. Men vi ska jobba lite granna. Sen vill jag åka till solen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar