måndag 8 november 2010

Only girl

Jag har ju nämnt tidigare att jag tycker att det är värt att gå upp lite tidigare på morgonen för att hinna sitta vid datorn lite innan jag åker till jobbet. Jag vill inte vara elak eller så, men jag måste dela med mig av det som fick mig att asgarva för första gången sen i tisdags. Och dessutom på en måndag. Jag fick följande länk av Jonna när jag satte på datorn idag:



Jag kan inte rå för det, men jag skrattar ihjäl mig. Jag och Jonna har diskuterat lite här nu på kvällskvisten, och kommit fram till följande:

1. Det är en dvärg.
2. Jag blir rädd 40 sekunder in i klippet.
3. Jonna skrattar ihjäl sig 2.17 in.
4. Vi kan inte komma överens om vilket kön det är på personen. Jag tror att det är en hane. Jonna tror att det är en hona.

Inte för att vara elak eller så, men det är ofantligt roligt. Faktiskt. Det är det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar