tisdag 16 juni 2015

Det är nära nu

När jag började packa ihop bildsalen igår, som var "min" sal att packa ner, tänkte jag att det inte skulle räcka med tre dagar. Men så fick jag hjälp av bildläraren och vi kom in i ett jäkla flow och var klara redan till lunch. Ja, jag och min brist på att uppskatta saker och ting här i världen..

Jag hjälpte till och röjde i träslöjden och när den var klar gick jag vidare till hemkunskapen. Och där vart jag kvar. När de andra började bli klara med sina salar hjälpte fler till och blev vi klara i eftermiddags. Pju! Det har varit tungt och svettigt.

Efter att vi alla hjälpts åt med allt som var kvar så blev vi färdiga innan det var dags att gå hem idag. Så himla skönt!


Imorgon har vi bara lite småsaker kvar; lämna in nycklarna och säga trevlig sommar och sådant där.

Jag hann precis jämt bara hem för att äta något innan jag åkte till stan och gjorde naglarna. Jag hann hem för att natta Sixten och nu sitter jag här och samlar kraft för att gå och lägga mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar