måndag 11 februari 2013

Helgens

Summa summarum av helgen som gått:
  • Jag borde förmodligen inte tränat. Jag mådde sjuukt illa hela dagen. Jag kämpade mot kräkreflexerna medan jag var och handlade, när jag städade och när jag var nere i tvättstugan. Hur störd är jag då? Varför skiter jag bara inte i att handla och städa när jag mår dåligt? Nej, har jag bestämt så har jag. 
  • Min plan var att titta på Mellon, men fick kasta in handduken eftersom jag fick feber och mådde skit.
  • Jag vakande varje gång jag vände mig under natten. Så fort jag rörde mig sköljdes jag över av ett ofattbart illamående. Jag minns lite vagt att jag tänkte att "shit, jag har inget att spy i". Men efter några djupa andetag och sväljningar somnade jag om. Och så höll det på. Jag var liksom aldrig riktigt vaken. För hade jag varit det hade jag gått upp och spytt och sedan hämtat en hink.
  • Klockan 9 vaknade jag efter att ha sovit i 12 timmar! Hur galet?
  • Eftersom jag bara hade lite feber när jag vaknade höll vi oss till planen, Ananthi och jag. Vi träffades för en fika på Lundis kl 11. Och där satt vi och pratade och pratade och pratade. Till klockan halv 2! Det var väldigt längesen. Och väldigt trevligt.
  • Resten av dagen tillbringade jag i soffan. Jag tittade på Ture Blood mest hela tiden. Sedan i fredags har jag sett hela säsong 5. Nära 12 timmars tittande. Härligt!
  • Jag tog även tag i livet lite och jobbade. Skulle bara jobba lite, men blev sittande i tre timmar. Jag jobbad igår för att kunna åka till jobbet och jobba idag. Ha! 
Så nu har jag duschat och ätit frulle och ska snart göra mig i ordning för att åka mot Götene. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar