söndag 3 februari 2013

Gårdagens bröllop

Igår när hon vaknade var hon Ananthi Eriksson. Idag vaknade hon upp som fru Ananthi Flodin. Åh, grattis till henne och hennes Anders!


Hon var vacker som en dag. Och de är ju så kära! Det var en väldigt fin stund i kyrkan och en mycket trevlig och rolig bröllopsfest. God mat och många skratt.

Idag vakande jag dock klockan 8 av att jag storgrät i sömnen. Att jag vankar av att jag gråter händer ju då och då, men idag tog jag priset. Jag verkligen storgrät. Jag shippade efter luft. Tårarna sprutade och snoret rann. Ja, jag grät så pass till vida att jag väckte Daniel. Det säger en hel del, eftersom han inte ens vaknar när jag dammsuger. 
Jag drömde att Daniel blev mördad. Det var så mycket blod och det var så hemsk. Och jag var helt otröstlig. Jag blev så lättad när jag vaknade, men kunde inte sluta gråta för det. Tur att Danne låg bredvid och kunde trösta mig. 

Att jag kunde somna om efter detta var ju något av ett mirakel. Men det kunde jag, och vaknade igen klockan halv 12. Gott!

Nu har vi tittat på Mellon och jag sitter egentligen och jobbar. Hamen, så redig är jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar