fredag 22 februari 2013

Fyra ord

Vilka är de första fyra orden du ser? De beskriver hur du är.


Jag såg: happy, dramatic, passionate, lovely. Ha! Ja, det kanske stämmer. Inte "lovely" kanske, men visst är jag lycklig, dramatisk och passionerad.

Idag har jag då haft två mäklare här. Jag vet inte vad jag ska säga eller tycka. Jag vet inget. Jag blev helt tom i pallet. Daniel kom hem och ville ha en redogörelse, men jag visste inte vad jag skulle säga. Han sa "ta henne" och så var det med den saken. 
 Tänk om jag också kunde vara så beslutsam. Nej, jag får ta ett prat med mammut innan jag bestämmer mig. Eller.. jag har nog redan bestämt mig. Jag brukar lita på magkänslan. Det brukar sluta väl. Magkänslan och Daniel säger dessutom samma.

Vi har tvättat och varit och handlat. Vi kom överens om att aldrig mer handla på en fredagseftermiddag. Det var trångt bland hyllorna och jag kände för att skälla ut någon eller sätta igång brandlarmet så stället utrymdes så vi kunde handla i lugn och ro. Jag tror jag gått och blivit folkskygg. Troligtvis blivit smittat av någon i min närmsta närhet.

Nu vankas det tacos och fredagsmyyys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar