fredag 15 februari 2013

Gårdagens och en tjejdag i Göteborg

Åh, vad härligt det var när Danne kom hem igår. Det pirrade i hela magen. Och stackars honom sen. Han fick inte vara ifred. Men är man borta en hel vecka får man räkna med att få uppmärksamhet när man kommer hem.

Dagen till ära hade han köpt med sig rosor till mig. Min sötröv. Han vet precis vad jag blir glad för. Medan han duschade lagade jag tacos som vi åt framför en film. Mysigt värre!


För andra dagen i rad vakande jag klockan 5. Det är ju otroligt onödigt. Men jag hade ändå ställt klockan på 6.14, så det kändes inte så pissigt ändå. Jag och Karin skulle nämligen med tåget. Vi har tillbringat dagen med shopping i Göteborg. Vi mötte upp mamma som slutade lite tidigare idag och tillsammans åt vi lunch i Saluhallen. 

Sen tillbringade vi även eftermiddagen med att gå i affärer. Jag köpte bara träningskläder, bodyscrub och en bikini. 

Det har varit en väldigt rolig och mysig dag. Det är inte ofta vi umgås bara vi tre. Och som jag har skrattat. Oj oj oj.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar