söndag 16 december 2012

Tredje advent

Nu har jag varit snöänka i två dagar. Jag hade sett fram emot att få lite egentid. Men när jag kom hem från gymmet igår och Daniel hade åkt kände jag att det kanske inte var så roligt ändå.. Jag passade dock på att köpa de sista julklapparna, inklusive en julklapp till Danne. Resten av dagen fyllde jag med julklappsinslagning, tv-tittande och allmänt softande. 

Idag vakande jag på toook för tidigt. När jag inte somnat om efter en och en halv timme gav jag upp. Jag körde min söndagsrutinsdusch med allt vad det innebär. Sedan satte jag mig tillrätta i soffan för att ta tag i mina studier. 


När jag gjort det tog jag fram min jobbväska och gjorde det jag skulle med den.

Nu känns det som jag ligger bra till med allt. Det känns skönt! Jag är i fas. Både inför terminsavslut och kommande jul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar