måndag 10 december 2012

Måndagsstaus

Jag höll på att inte komma upp imorse. Jag var så snuskigt trött. Ah, jag vet inte när jag var så trött senast. Jag tänkte att "jag får baske mig sjukanmäla mig". Men sen låg jag och kämpade och kämpade och tillslut fick jag bända upp ena ögat med tumme och pekfinger.

Jag piggnade till något när jag kom ut till bilen och fick skrapa rutorna som en besatt. Isen satt som på berget! Jag fick till slut sms:a mina åkkamrater och meddela sen ankomst.

Allteftersom dagen gått har jag kvicknat till allt mer, och på det stora hela har dagen förlöpt utan större svårigheter. Till och med träningen gick bra.

I afton har jag och Danne haft lite julmys. Vi har lyssnat på julmusik och skrivit julkort. 34 stycken närmare bestämt.

Och idag är ingen vanlig dag. För idag har Danne och jag varit förlovade i ett år.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar