måndag 24 december 2012

God Jul

För andra dagen i rad har frullen intagits i sängen. Men idag fick vi sällskap i form av paket.


Jag fick en svart- och silvrig jordglob av Danne. Åh, en sådan har jag velat ha jättelänge! Det har tydligen herr P lagt på minnet. Bra gjort!

När vi ätit, öppnat klapparna och tittat på sista avsnittet av julkalendern hoppade jag i träningskläderna och drog till gymmet. Ananthi och Anders sa igår att de skulle dit idag, och jag vill ju inte vara sämre liksom. Dagen till ära satte jag ett nytt personbästa! 750 cal på 43.53. Nu kan jag äta julbord med någorlunda gott, eller i alla fall godare, samvete.

Vi ska snart åka ut till min morbror för att fira jul där. Det ska bli så roligt och mysigt och gott!

GOD JUL alla glada! Och alla oglada också såklart.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar