lördag 8 december 2012

Göteborg

Vi är på den traditionsenliga årliga vintervisiten i Göteborg; jag, Danne, Lena och Micke. I år har vi dock utökat med una persona, nämligen Alicia.

Vi åkte Kinnekulletåget hit. Det var fasa smidigt. Bara hoppa på i Mariestad och hoppa av här i Göteborg.


Vi har gått lite i affärer idag. Jag råkade lura på Danne att prova en tjej-jacka inne på MQ. Det var inte alls min mening. Jag trodde verkligen att det var en herrjacka. Jävlar vad vi skrattade när vi kom på varför den satt som ett korvskinn fast det var storlek L. Ja, jag och Lena skrattade alltså. Tårarna rann, jag blev svettig och fick kramp i magen. Lena skrattade så hon fick luta sig över barnvagnen.
Daniel fick av sig jackan på en millisekund, kastade den på mig, slet tag i sin egen och väste "Fan, va pinsamt".

Nu är vi på hotellet. Vi har sträckt ut lite på sängen. Jag somnade som en stock. Snart ska vi ge oss ut i kylan för att åka till Liseberg.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar