onsdag 31 augusti 2011

Långdag

Sådär då. Då är jag hemma efter en riktig lång dag. Och såhär långa kommer alla mina onsdagar att vara det här läsåret. Jag bävade lite innan, men nu känns det riktigt riktigt bra. Rolig och intressant föreläsning, och nu kan jag inte vänta på att få sätta ögonen i kurslitteraturen. Yammi yammi. Trots att föreläsningen var väldigt bra tappade jag koncentrationen och min fokus runt klockan 19. Då fick jag ett litet trötthetsanfall.

Nu har jag duschat och är redo för bädden. Regnet smattrar på rutan och jag är trött på grund av mitt och Daniels telefonmaraton igår kväll, vilket resulterade i för lite sömn. Något säger mig att jag kommer sova gott. Ska bara ringa en snabbis till Daniel. Bara säga god natt och så där. Bara..

Hepp hopp. Sängen sängen sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar