tisdag 9 augusti 2011

Ska bara...

Jag längtar till jobbet. Konstigt och otacksamt tycker somliga. Men jag gör det, och det är en bra sak tycker jag. Det är inte många dagar kvar nu, och jag borde verkligen sätta mig och planera lektioner. Det borde inte vara så svårt, kan jag tycka. Med tanke på att jag vill jobba. Men dra åt helskottat vad svårt det är.

Jag har suttit här nu i en och en halv timme och tittat på min väska. Det är ju bara att sätta igång! Men så surfar jag runt lite på internet istället. Hittar en rolig inredningssida, blir fast där, tänker att "nej nu jävlar Anna Lundell!", ska bara kolla facebook innan. Och sådär håller jag på.

Och nu sitter jag här och bloggar istället för att skriva en LPP och sammanställa ett roligt och nyttigt material till människorna som är Svea rikes framtid. Skämmes ta mig. Nu sätter jag mig och jobbar lite granna. Ska bara...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar