onsdag 10 augusti 2011

Hemmafru

Jag hade ställt klockan på kvart i sju för att gå upp och gå en morgonpromenad. Men när Daniel gick upp och åkte till jobbet kände jag att jag hade ont i halsen. Så jag ställde om klockan och somnade om. Jag tänkte att lite mer sömn och att inte gå ut och gå i regn skulle vara bättre för min kropp. Och jag tror att det var bra tänkt.

Jag gick upp och duschade och gjorde frukost till mig och min karl. Precis när kaffet runnit ner och gröten var klar så kom han hem. Det är mysigt att äta frukost ihop.

Jag tänkte att jag skulle åkt hem till stan nu på förmiddagen. Men skjuter jag på det några timmar så får jag sällskap till lunchen också. Dessutom får Daniel lagad mat. Så nu ska jag åka och handla lite granna. Som en hemmafru. Jag har till och med Daniels kort att betala med.

Och jag då, jag ska vara med i ett tvprogram som heter The real housewifes of Stenstorp.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar