lördag 27 augusti 2011

Lördagsmorgon

Kan hända att det var godisets fel att jag inte kunde som igår kväll. Det i kombination med att det var varmt satan och att jag kände att jag inte hade jobbat tillräckligt. Precis när jag skulle till att somna började Daniel prata hej vilt i sömnen. Så himla oturligt. Efter mångt om mycket somnade jag på soffan och där har jag sovit mest hela natten.

När jag smög mig in till sängen igen vid 5, frågade Daniel varför jag inte kan vara normal och sova i sängen som alla andra. Då sa jag till honom att jag visst sovit i sängen och att han bara drömt. Han gick inte på det.

Jag vaknade halv 6 och kunde inte somna om. Inte många timmars sömn för mig inatt. Halv 7 hade jag inte somnat om, och då gick jag upp. Jag gav mig ut på en 7 kilometers löptur i en tom stad. Det var mysigt. Men herrejösses så varmt.

Nu sitter jag och jobbar och väntar på att Daniel ska komma upp ur bädden. Det börjar kurra sig i min mage nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar