söndag 21 augusti 2011

Söndag

Idag tog jag den där sovmorgonen jag försökte mig på igår. Jag vaknade 9.40 och blev väldans förvånad över att ha sovit i dryga 10 timmar. Jag vet inte om jag tycker att Daniel har en bra eller dålig inverkan på mig.

Jag gick upp och tog en uppiggande dusch. Sen gjorde jag en frukost bestående av LCHF-plättar, färska bär och grädde. Jag trodde att det kanske inte skulle gå hem hos herr P, men det gjorde det. Gott, roligt och mysigt.

Sedan var jag tvungen att jobba mig lite granna. Jag gjorde så pass mycket att jag kände att jag kunde ta söndag, och sedan begav vi oss ut i det fina sensommarvädret.

Daniel ville spela minigolf, och jag är inte den som sätter mig emot. Men jag varnade honom för att jag tröttnar fort.

Det slutade med att jag spelade bättre än jag någonsin gjort. Och därmed vann jag. Hö hö hö.

Nu har jag ändå jobbat lite till samtidigt som jag ränner ner till tvättstugan. Men snart ska jag ge herr P min fulla uppmärksamhet. Min mage säger att vi snart borde laga mat. Vi hyrde tre filmer igår, men såg bara en. Vi bör ju klämma åtminstone en till ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar