lördag 13 augusti 2011

Monster i sängen

Inatt har jag varit ett monster. Jag tror att Daniel råkade väcka mig i helt fel REM- sömn, och då fick han minsann veta att jag svettades och frös samtidigt, att jag hade sådan träningsvärk i varenda muskel att jag inte kunde ligga ner på något sätt utan att det gjorde asont, att jag mådde illa och att jag inte längre vill flytta ihop med honom. Sen hade vi en liten diskussion om flytten och att jag hade panik och ångest och bävar för när allt ska bli vardarg. Barn tittar efter monster under sängen när de går och lägger sig. Daniel har sitt monster i sängen.

När vi vakande idag frågade Daniel om han goa söta Anna var tillbaka. Mjo vars. Jag vill ju trots allt flytta ihop.

Idag har vi målat Daniels garage. Och nu ska vi åka på bröllop.

Grattis grattis till Andréa som fyller år idag!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar