torsdag 25 augusti 2011

Häcken full

Oj oj oj, vad jag är.. fasen jag vet inte vad jag är. Näe, jag vet inte vad jag är. Skit i det. Jag har häcken full, och en del av mig älskar det. En annan del tycker att det är lite jobbigt. Jag tycker att mitt jobb är fantastiskt roligt, så därför väger det nog ändå upp allt det andra. Som det faktum att jag inte hann gå på toaletten förrän klockan 13, trots att jag var kissnödig redan halv 11. Det är bara hålla sig och köra på.

Min prioriteringslista här i livet har alltid varit klar och tydlig för mig. Jobb först. Sen träning. Sen socialt umgänge. Idag tänkte jag hoppa över träningen för att jobba. Men där satte jag stopp för mig själv. Ingen gynnas av att jag inte tränar. Det är en sak som är säker. Och tur var det nog att jag gick till gymmet. Jag var så tokuppe i varv. När jag ställde mig på crossen körde jag fortare än jag någonsin gjort tidigare. Som en duracellkanin. Fast värre. Ett powerpass på det och nu har jag något som kan räknas som ett inre lugn.

Jag ska krypa ner i bädden med dator och titta på söndagens avsnitt av One Tree Hill. För det är jag värd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar