söndag 14 augusti 2011

Söndag

Herre. Gud. Vilken kväll det var igår. Jag kan inte påstå att jag var speciellt upphetsad över att gå på det där bröllopet. Jag kände ingen där, hade inte ens träffat någon av de som var där. Inte ens träffat självaste brudparet. Jag följde bara med för att Daniel ville att jag skulle göra det.

Men jag vet inte när jag hade så roligt senast. Daniel och hans galna vaktkompisar. Vad jag skrattade. Och vad jag dansade. Vad vi dansade. Jag återupplevde vissa minnen från kvällen på Olstorp då Daniel och jag träffades. Herre min skapare. Tur att jag hade mina dasanta skor på mig.

Idag är vi lite slöa. Men det gör inget. Det regnar ute och vi har bäddat ner oss under täcket i soffan, tänt ljus och tittar på film och myser. Sen ska vi äta pizza.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar