fredag 26 augusti 2011

TGIF

Dagen visade sig bli väldigt bra, trots den dåliga starten. Jag hade i och för sig bara tre lektioner och slutade klockan 11.10. Jag slutar 11.10 alla fredagar det här läsåret. Sen kom jag ju inte ifrån skolan precis då, utan satt kvar och organiserade mitt kaotiska skrivbord.

När jag satt mig i bilen ringde Lena och undrade om jag ville följa med ut och gå när jag kommit hem. Det ville jag ju givetvis. En lång och svettig promenad i värsta sommarvädret. Ja, jag skulle vilja säga att min helg inte kunnat börja bättre.

Nu har jag städat, bäddat rent i sängen, duschat samt skrivit och mailat veckobrev till föräldrar. Tänk vad mycket jag hunnit med. Vid den här tiden förra läsåret hade jag inte ens kommit hem en fredag.

Nej, jag ska passa på att jobba mig lite till innan Daniel kommer. Vilket borde vara tämligen snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar