fredag 2 september 2011

Fredag

Jag tycker att det precis var fredag. Vid min själ, vad den här veckan har gått fort. Det är ju i och för sig bra. Men om alla veckor ska gå såhär fort kommer jag snart sitta som en pensionär utan barn, för att tiden har gått ifrån mig och jag helt sonika glömt att avla. Nej, jag så får det ju inte bli. Jag hoppas att det lugnar ner sig så jag hinner med att leva lite granna. Jag får se till att ha tråkigt. Då går ju tiden sakta. Typ sätta mig i ett hörn och stirra rakt fram. Som en psykpatient. Men det vill jag ju inte heller. Aja. Det löser sig nog.

Jag gillar mina fredagar. Jag har tränat, vilket höll på att avlida mig (asvarmt på gymmet), städat och nu sitter jag och jobbar. Daniel ska komma hit. Men jag har sagt att han inte behöver stressa hit. Jag måste få jobba av lite så jag får ro i själen. Jag vill inte vakna halv 6 imorgon också, som jag gjorde förra lördagen. Samtidigt vill jag att han ska skynda sig hit så jag får ta lite i honom.

Hepp hepp. Nu hard work work. Sen fredagsmys.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar